lørdag 5. desember 2009
Min første blogg
Det snør, det snør. Tiddelibom eller tiddelibam? det er det det gjør - eller kan man egentlig kalle sludd for snø? Tiddelibom eller tiddelibam? Nå snør det mye mer enn før (det er egentlig en veldig drøy påstand for Ole Brum er ikke sååå veldig gammel altså og har derfor liten peiling på hvor mye det snødde før) tiddelibom eller tiddelibam? å huttemegtu.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar